Träningsvärk och bajsSL.

Idag har jag dansat, vilket har resulterat till att jag nu har lite småont i mina muskler i benen. Var kul idag, men det var tyvärr sista gången också eftersom det inte är den här dansen vi ska dansa egentligen! :) Men på torsdag börjar den nya dansen, tjoho :) Känns som om jag kommer lägga mig hyfsat tid idag, är lite små seg. Men det är skönt det :)

Föresten, dagens outfitta:
Förbannade jävla skit SL! Hur kan SL låta pressbyrån ge alla typer av rabatter på SLkort förutom studentrabatt? Där stod jag idag, som ett fån med 1600 spänn på korter redo att köpa mig ett säsongskort. Men nej, då kläcker han i kassan ur sig att "nej, tyvärr du får åka till ett SL center för att kunna köpa det". Jag stirrade på honom som om han vore från jupiter och så kläcker jag ut mig "är du på riktig?!". Och japp, det var han! Så för att kunna ta mig till skolan fick jag punga ut med 100 kronor för ett dygnskort! Ser jag ut att vara tillräckligt tät för sånt?! Nej just. Fuck you SL, fuck you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback