Tjugo timmar blond

Idag har jag vait och luftat golfklubborna med pappa, i arboga. Vi gick dock bara 9 hål men det var för att det var tävling fram till halv tre så vi kom ju ut ganska sent. Men 43 slag gick runt på, 20 poäng. Vilket betyder att jag gick bättre än mitt hcp, även om det bara var nio hål ;P Så nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen bege mig mot Daggmasken! :)

Föresten, ni alla mina tusen läsare ska få veta en hemlighet! Jag blev nämlig blond igår, jajemensan. Hela kaluffsen blond... eller snarare blondt med fläckar av orange. Ganska så förfärligt egentligen. Så, därför stod jag i valet imorse med mamma att bleka det mer och hoppas att det oranga skulle försvinna, eller att göra det brunt. Och vad tror ni jag gjorde? Just det, brunt! Så man jan väl säga att jag var blond i en sisodär 20 timmar! Haha, men kanske blir ett nytt försök i vår eller nåt! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback