Skola och så kommer Daggmasken

Nu är jag färdig sminkat och redo för skolan... men ska inte åka föräns ca 30 minuter. Idag är planerna först föreläsning i två timmar, sen in till stan och hälsa på Johanna på hennes jobb och kolla hur skolan ser ut nu. Sen ska jag bara lalla runt på stan tills Sofia kommer. Men förhoppningsvis får jag sällskap av Emelie, om jag tjatar tillräckligt mycket ;) Jag vet inte riktigt vad jag och Sofia ska göra idag, men jag funderar på om vi ska ut på stan en sväng ikväll antingen sätta oss någonstans på söder eller om vi ska sätta oss på det där fiket som har typ öppet till 12. Eller så var det kanske till 02 på helger, jag minns inte exakt :) Men ska jag packa ihop mina grejer så jag är klar sen :) Ciao.

Kommentarer
Postat av: Daggmasken

Nu måste vi verkligen komma på nya smeknamn lysmasken!!!:P

2009-09-18 @ 12:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback