Fotoautomat

Hittade en sida där man har lagt upp gamla fotoautomatbilder. Är det bara jag som tycker det är lite creepy? Eller ja, som får funderingar? Det får jag jämt när jag ser sånt; gamla bilder, gamla hus etc. Som dessa bilder till exempel, jag börjar alltid undra: Vilka var dom? hur levde dom? Vad hette dom? Var dom lyckliga? Eller olyckliga? Om dom gått bort, hur dog dom? Dog dom med hundra vänner och släktingar runt omkring sig eller helt ensama? Den börjar jag hoppas, hoppas dom var lyckliga med massvis med vänner och att dom var lyckliga för om jag skulle börja tro att det vore det motsatta så kan känner jag som ett sting i hjärtat, blir nästan lite sorgsen. Sorgsen över människor jag inte känner, som jag inte ens vet vad dom hade för liv. Hur konstig är inte jag?

Några bilder från sidan:


Vem var du?


Vad blev du när du blev äldre?


Vad heter du?


Hur bodde du?


Vilka var ni för varandra?


Vad blev ni när ni blev äldre?


Vad gjorde du med ditt liv?

http://www.squareamerica.com/pb1.htm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback