Mer än massor med L.W

Sitter här och lyssnar på Lars Winnerbäcks nya skiva. Har inte den själv än, men snart så ;) Fick ju den av Emil i födelsedags present, men har ju inte vart hemma sen den släpptes. Men ja, endel av låtarna är riktigt bra som man fastna för direkt medan dom andra är lite mer såna som man måste lyssna på ett par gånger. Det finns inte många låtar som Winnerbäck har gjort som jag inte gillar, men en av dom få är; Tvivel. Som många andra tycker är jättebra. Enda versionen jag gillar av den är när han sjunger tillsammans med Lisa Ekdahl.

Lars Winnerbäck - Ett sällsynt exemplar


Lars Winnerbäck - Berätta hur du gör


Lars Winnerbäck - Jag fattar alltihop


Dom där tre är just nu mina favoriter. Och här kommer en till låt men den har inget med nya skivan att göra. Men det är en jättebra låt med Lisa Ekdahl och så sjunger L.W lite grann i den också. Inte mycket alls, men i refrängen är han med! :)

Lisa Ekdahl (och lite L.W) - Dom band som binder mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback