IKEA med pappa! :)

Idag har jag varit på IKEA med pappa. Jag var egentligen ute efter typ en byrå eller så, men det tyckte han var onödigt så jag kom istället hem med... fyra stycken förvarings lådor! Som på nåogot vis ska ersätta en byrå ;) Men, det som kanske ska nämnas att jag tyckte det var ondöigt för att jag snart flyttar och att det vore bättre att köpa det när jag fått min egna lägenhet! Så jag var kanske tvungen att hålla med lite grann och förstå vad han menade. Jag köpte även en soppkorg, en röd sådan. Eller rättare sagt, pappa köpte - jag fick. Så bjöd han mig också på mat, köttbullar blev det. 15 stycken(!) la dom upp på tallriken och tre på potatisar så ja... som snåla ju inte i alla fall. Men man undrar ju, ser jag ut att äta så mycket? Eller ser jag så fattig ut att jag måste stjäla med mig hem? :P Nä, men som sagt, bra att dom inte snålar åtminstone! Sedan efter IKEA så åkte vi och handla, igen, pappa köpte - jag fick. Jag fick sånt där som man måste ha hemma och så fick jag också bilar. Två påsar! Mumma! :) Men nu har Ladder 49 börjar på nian, ska kika! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback