Done, done and done!

Nu har jag skickat in min ansökan till högskolan, den går ju fortfarande att ändra men ja, nu är den åtminstone klar. Nu är det bara att vänta och se, man kan inte göra mycket mer. Jag behöver inte fundera eller filura, kommer säkert fundera om jag välde rätt städer och att jag valde dom i rätt ordning. Men sånt kan man ju alltid vrida och vända på, och fundera om man verkligen gjorde helt rätt. Det enda jag vet är vad andra vill och tycker men inte exakt vad jag själv vill. Men det är väl så, alltid lättare att säga åt någon annan vad som är smartast eller vad man tror är bäst. Nu är den i alla fall inskickadonet! Här är städerna jag valde och vilken ordning det blev:

1. Jönköping
2. Örebro
3. Karlstad
4. Växjö
5. Göteborg
6. Stockholm

Done, done and done! Nu får man bara se om man kommer in någonstans. Och då är det bara att vänta och se. Jag väntar...

Kommentarer
Postat av: Linda

Hörrududu min älskade fjutt, det blir bra hur som helst:) en klass, studentliv, kravaller, kårer och sånt studenttjafs finns ju på dom dära ställena:) blir fiiiint PUSS!! (ps. mitt huvud är i 1000 bitar och min hals lika så...vet inte om jag kan jobba imorgon...blähääää)

2009-09-20 @ 21:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback