Ännu en gång

Jag har på fyran nu, och jag mår dåligt. Jag förstår inte, jag får ont i hela kroppen och tanken på att någonsin födda barn skrämmer mig. Och nej, jag behöver inte få veta hur fint det är eller att det är ett mirakel. Jag vet att det är jättefint och yadayadayada. Men har ni kollar på programmet? Det är ju jättefint när den lilla alien kommer ut och alla är jätteglada och gråter en skvätt. Men som jag sagt förut, det ser ju extremt smärtsamt och brutalt ut. Kom inte och säg nu att inte gör extremt ont, det har ni nog bara glömt bort efter att ni sett ert fina monster. Men jag säger heller inte att det inte är värt det. Det 'r det nog, ingen tvekan om det saken. Men jag hoppas att när min tid nu väl kommer så går det snabbt, smärtfritt (HAHA, tror du ja...) och att jag får en hel tub lustgas. Något roligt måste man ju få ha när man ligger där och plågas?

Och med "alien" och "monster" menar jag självklart när den lilla har kommit ut. När allt klibb och klabb tagits bort så är dom ju hur söta som hellst. Och ni som inte förtod, så är det barnafödande jag skrivit om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback