The shoe

Jag köpte ju nya skor igår, som jag än inte vet dom jag ska behålla eller inte. Svårt det där. Men man kan ju säga att jag verkligen väntade på att få köpa dom i alla fall. Det var någon som hade lagt undan storlek 36, och när butiken lägger undan så gör dom det hela dagen. Så jag (och mamma) fick alltså vänta fram till någon minut i fem innan vi fick köpa dom. För som tur var så kom alltså inte hon som hade lagt undan dom tillbaka. Men nu vet jag inte hur jag ska göra, jag har två veckor på mig. Hm... men ska rådfråga syster  och Emelie i veckan också, haha. Ett stor projekt det här vet ni ;) Men här har ni skorna:


Klacken ligger på 13 cm och platån på minst 5 cm typ. :) Jag blir låååång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback