Sova, läsa, äta, plugga.

Idag är jag trött, väldigt trött. Men i helgen får jag sova, då ska jag sova länge. Sova i min säng hemma i Kungsör. Det är ganska mysigt. Mitt rum hemma ligger ju i källaren där det är jättekallt, men då har jag istället två dunntäcken som gör att det blir väldigt varmt. Som sagt; ganska så mysigt faktiskt. Det enda jobbiga är när man jag ska stiga upp och det är väldigt kallt "utanför" täcken. Men det är det värt, sover ju som en gud i den sängen! Haha.

Men ja, imorgon är det först skola som gäller. Ska möta min grupp vid nio och skriva PM fram till typ 11 för då börjar föreläsningen, 11-13. Sedan så ska vi skriva PM igen och sen vid tre ska jag mot t-centralen för att åka till Uppsala hem till Sofia för middagsgrejs. Sen på fredagen ska jag upp och åka till Kungsör, kanske ska med Sofia på hennes föreläsning först, den lät ju ändå ganska intressant. Och faktiskt lite kul att gå på en föreläsning som kanske är intressant och inte anteckna ett enda ord. Woho ;P

Nej, nu ska jag läsa. Fred.


Kommentarer
Postat av: ma

Du menar väl fredag till kungsör:)inte söndag:)

2009-10-21 @ 23:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback