Igår hade jag fel.

Nej, det jag skrev i förra inlägget stämmer inte. Eller helt inte helt, delvis kanske. Det är inte dom andra som är idoter, utan det är jag. Det är jag som är fullblodsidiot, eftersom det är jag som börjar lite på människor. När jag väl gör det, eller om jag ens gör det, eller föresten - jag litar inte på människor alls. Jag öppnar mig ändå för att jag tror att jag litar på människor och känner att jag borde göra det. Att jag inte fått någon anledning att inte göra det. Det blir lite "du är oskyldig tills annat är bevisat", om ni fattar. Men jag lyckas bara ta dom som visar sig vara den skara som det bli bevisat för, Bra Iida. Sådärför är det jag som är idiot, fullblodsidiot, ingen annan.

Det som lurade mig senast, grundlurade alltså, var ju ett tag sen. Men efter det har jag bara blivit lite smålurad sådär. Som typ 1:a april med buttericksskämt, men mina känslor. Så ja, jag erkänner, jag hade fel igår. Det här är rätt.

Emmi - Breakable


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback