Helg? Helg nej. Helg måndag!

Nu känner jag mig riktigt trött och jag önksar att jag hade tv:n i mitt rum. Men nästa vecka kanske så. Nu är det snart sängen som gäller, läsa och lösa korsord. Men jag är sugen på té, vilket betyder att jag skulle dricka té och lösa kordord. Någon annan mer än jag som hör pensionsklockorna ringa? Men jag ska ju faktiskt sätta klockan imorgon, det svider i min sovkropp, att sätta klockan på en lördag. Huh. Men beroende på hur det går imorgon så kanske jag inte behöver göra på söndag. Hoppas, hoppas, hoppas. För när man har skola så får man ju faktiskt ta ocha anstränga sig lite. En omtenta på det här vill jag verkligen inte ha. Som en i klassen sa idag; "Nej fan. Då är det ju bara att sätta sig på västerbron och hålla handen... och hoppa". Nepp, så så är det. Nu är det dusch och sen sängen som gäller. Teét får vänta tills imorgon. Godnatt.

Nationalteatern - Ge mig mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback