Fullblodsidiot

Nu är jag hemma i Kungsör, och har precis ätit. Tacos blev det, hur gott som hells. Inte ofta (läs; aldrig) det blir det hemma i Stockholm :) Nu ska jag strax hoppa in i duschen ooch så, så jag blir redo för fläng snart. Haha. Men ja, från det ena till det andra; så är jag extremt väldigt trött just nu. Jag undrar hur jag och Emelie lyckas. Som vi sa förut; Tjejer har faktiskt fått bli dom nya killarna. Jepp, så är det. Sådär lagom irriterande. Jag väntar på den dagen jag träffar någon som inte visar sig vara fullblodsidiot. Men känns det som om man misstänker alla, jag bara väntar på att människor ska visa sig vara störiga, hah. Men en dag kanske, det visa väl sig.

Nu orkar jag inte skriva på Mammas och Pappas sega dator och tangentbord. Jag saknar min egna dator redan. Så nu blir det duschen! Ciao.


Vi har världens finaste skrutt här hemma hos Mamma & Pappa! :)
Jag vill också ha en chihuahua, en egen. En dag ska jag köpa, den ska heta Alice :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla gubben:)

2009-10-24 @ 00:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback