Två saker, två saker jag vill ha sagt.

Det är två saker jag skulle vilja ta upp nu. Och den första är; Igår när jag var påväg till dansen så kastar jag mig på tunnelbanan och nästan kastar mig ner på sätet. Har hög musik i öronen och ignorerar det flesta, som alla gör här. Men så när jag tittar upp, vem sitter där, jo Betnér. Jag känner hur jag vill stirra på honom för att verkligen se om det är han samtidigt som jag måste se helt iskall och låtsas att det regnar. Det hela slutar med att jag sitt och har extremt hög musik i öronen och stirrar på dörrarna. Ser alltså helt psykopatisk ut. Bra Iida. Braaa.
Den andra saken jag skulle vilja ta upp är en konverstion, som jag hörde igår, som var mellan två medelålders karlar. Konverstionen hörde jag frpn min balkong, så dom la alltså inte märke till mig.

Man 1 lägger av en sjusjäkla brakare
Man 2 - Ojdå... hehe!
Man 1 - Ja, jag åt nog fan lite mycke lök igår.

Haha, jag dog lite av skratt och fick sätt mig på huk och verkligen anstränga mig för att inte skratta. Så, puh, det var bara det jag ville ha sagt. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Susanna

jaha du har "träffat" Hences facebookkompis.

2009-10-09 @ 16:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback