Låååång natt

Det är söndag, extremt sliten. Blev en lååååång natt. En helnatt, inga sovande alls på natten, kom hem vid 7 och stupade i säng ca 15 minuter senare. Så hela 3 timmar halvtaskigt sovande fick jag, vaknade vi tio kikade runt lite och snackade skit med Sofie och sen gick jag och la mig igen och sov 2 timmar till. Så jag är helt jävla slut rent ut sagt. Min kropp är inte alls vad den var igår på dagen, mina knän har pajat och mina fötter värker. Jag har legat i soffan nästan exakt hela dagen och kollat på film. Ute har det regnat och varit allmänt jävligt också, fiiiin bakisdag med andra ord! Haha :) Men nu ska jag väl kika mer film, ciao.

Har föresten inte mycket bilder alls från igår, men bjuder på dessa; Haha...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback