26 oktober

Jag är trött efter en helfag i skolan, men det vare kul ändå. Trots trist PM så har jag ändå en bra grupp! Så nu ikväll har jag typ bara kollar tv och druckit té. Så nu ska jag lasta mig in i duschen och sen dricka mer té och sätta på någon film. Ska väl kolla klart på Kalle och Chokladfabriken och sen kolla på nåt mer. Så jäkla härligt att ligga i sängen och kolla på tv :) Men imorgon är det heldag i skolan som gäller igen. men det är ändå ganska skönt, då känner man att man faktiskt fått någonting gjort!

Jag funderar föresten på att fixa en ny blogg, finns för mycket skit och sånt på denna. Men kan inte komma på något nytt bra namn. Mitt egna namn skulle ju kunna funka, men jag vet inte. Får se helt enkelt! Mne nu är det duschen som gäller! Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback