20 oktober

Idag har jag varit i skolan, skulle egentligen varit  seminarium men vår seminarielärare tyckte visst inte att han borde infinna sig där, "Har jag seminarium idag?" och heller inte upplysa på MONDO om att det har blivit ändringar i schemat. Eller ja, inte sagt till att de schemat som lagts ut tidigare var gammalt och inte gällde längre. Men ja, eftersom det var världens bästa kvinna som jobbade på vår expedition så löste hon det hela fint. Delade in oss i PMgrupper och skulle ordna så att vi inte behövde gå på seminarium som var ikväll, alltså den tiden det egentligen var. Vi var ju 15 personer som hade fått fel schema. Så ja, nu är det PM som gäller och jag känner mig helt förvirrad och vet inte vad jag ska säga när vi sitter där, jag och dessa högskolevana-hur-bra-som-hellst-människor. Men jag försöker i alla fall, försöka säga någonting då och då inte att inte se allt för dum ut. Haha :)

Idag kommer syster hit också, så ikväll ska hennes hår färgas, min tvätt ska tvättas och så ska jag läsa ifrån Samhällsvetenskapliga metoder. En skolbok alltså. Snarare en bibel, det är tung som den och nästan lika tjock. Det skulle i alla fall ha varit det om dom hade gjorts i samma format. Men nu ska jag snart gå ner och möta Linda vid t-banan och en ska vi handla käk. Vad man nu ska hitta på, det visar sig. Ciao.


Kommentarer
Postat av: Martina

Åh men du, gratis till kurslitteraturen!;) en bok vi hade under förra året och även nu...för oss går han under namnet blyman! Ha det så bra:)

2009-10-21 @ 11:49:54
Postat av: isa

:) Jodå med mig är det också bra. Men väggarna är fortfarande fula, fast jag har vant mig och ser inte hemskheten längre :P. Men jag trivs faktiskt alldeles utmärkt i lägenheten annars :)

2009-10-21 @ 14:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback