Blir galen och sne page

Jag har gått och små trallat nu på en låt (text? Sång? Hmm..) sen i lördags och jag misstänker nu att jag börjar förlora mitt förstånd. För att jag trallar på låten, och sen muttrar för mig själv "men va fan då..sluta..ooh..", haha. Det är ju tur att jag bara pratar för mig själv när det inte finns andra i närheten, haha ;) Yes box.

Men ikväll är det dans som gäller, tjoho. Synd bara att min tå inte verkar vilja bli bra och gå tillbaka till normal funktion. Så det blir typ lite halvdansande tyvärr. Men menst störande av allt är vår danslärare som aldrig kan hålla tyst och hålla sig till relevanta saker och när han ska visa någonting visar 54 sätt man inte ska göra någonting på istället för att direkt visa det sättet vi ska göra på. Men men, jag och Linda har fudnerat på att kanske byta klass, eller åtminstone sen säga exakt vad vi tyckte om kursen. Men ja, snart dags börja göra sig iordning och åka in till stan. Ciao.




Jag funderar föresten på att låta mitt hår växa ut. Eller ja, inte till lika långt som på bilden.
Men till typ en sne page, så jag vet alltså inte om jag ska klippa tillbaka till min korta frisyr eller låta det vära och se ut som det vill ett tag. Men med sne page menar jag ungefär såhär:


Kommentarer
Postat av: ma

Röstar låååångt hår,jag skulle ju testa löshår hade jag tänkt.haha

2009-10-15 @ 23:28:34
Postat av: Susanna

...vilken fin sminkning hon med snea luggen! Snygg frisyr, men jag måste säga att ditt foto är otroligt bra! Hoppas allt är väl med dig o att du pluggar bra "-" Kram moster

2009-10-16 @ 18:35:45
Postat av: Martina

Hej på dig!:) Har märkt att jag inte riktigt hängt med....har du börjat plugga!?:D vad? hoppas det går bra och känns bra för dig:) du är kvar i stockholm eller? puss!

2009-10-17 @ 13:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback