Jag säger; hejja helgen!

Så nu är jag hemma och nyduschad, najs. Var med Syster efter jobbet, vi kikade tatueringar och så bjöd hon på mat! Riktigt fint sådär efter jobbet, tack :) Men när hon första gången frågade om vi skulle ses så var det via mail. Vekrligen i-land måste jag säga, haha :) Men ja, jobbet flyter på. Det är mycket att komma ihåg, men värst av allt är nog körningen. Jag gillar inte att köra i Stockholm, men vad ska man göra? Eller det är nog inte körningen i sig som jag inte gillar utan att jag inte hittar! Skulle underlätta nåt enormt, men en vacker dag kanske jag hittar :P

Imorgon är det upp klockan fem igen... det funkar iaf. Igår somnade jag klockan halv elva cirkus så några timmar sömn blir det ju iaf :) Men så imorgon är det fredag, underbara fredag. Finfina helg. Hejja hejja helgen! Vad som händer då, vet jag inte! Så det får vi se! :)

Har föresten hittat par grymma skor som jag vill ha! Oavnligt va? Men i alla fall, om någon här råkar ha 450 kronor som ligger och skräpar så kan den personen genast ta dom pengarna och springa till närmaste Bianco affär och köpa skorna som finns här nedan till mig, jag har storlek 36! Tack.


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tror du har fått skor på hjärnan:)men jag håller med dig ,skor med klack o platto är så snyggt:)puss

2009-05-14 @ 22:08:03
Postat av: Anonym

Det var Bianco som hade storlekar i 35! såduvet, om du har 450kr som ligger och skräpar:)

2009-05-15 @ 19:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback