7 punkter

Några saker från helgen och lite random:

  • Jag är enormt trött,. har varit med Emelie, Jonas och några andra idag. Trevligt! :)
  • Från igår till idag känns det som om jag har fått alldeles för lite sömn! Känns som jag gjort allt annat än sovit. Så idag på dagen skulle jag vila i 20 min, men så blev inte fallet utan råkade bli en timme. Men det gör ingenting, är ändå fruktansvärt trött nu!
  • Jag stör mig nåt förbannat på överpigga tunnelbaneförare, i alla fall dom som är tjugo i sex på morgonen.
    "Godmorgon, godmorgon! Tåger går mot Fruängen och se upp för dörrarna, dörrarna stäng" och så har dom sådär überglad röst och det enda man vill göra är att sparka ner högtalaren eller gå fram till dom och fråga vad det är för svampar dom äter eller vad dom röker, för jag vill också gärna vara sådär pigg när jag ska jobba! Vad är dom för supermänniskor? Så, sluta vara så extremt glada, och var som folk istället!
  • I helgen har jag smakat både Vanilj Vodka och någon Vodka Chili. Jag tror jag dog lite grann, men mest av det sistnämnda! Jag får rysningar av bara tanken. Enbart vodkan i sig är stark och smakar typ... fränt, men så har man i chili i? Då har man verkligen förlorat förståndet.
  • Jag har fått en låt på hjärnan som jag går och nynnar hela tiden på. Enormt enerverande. Goo Goo Dolls - Iris. Den är ju bra, men nu börjar jag verkligen tröttna på den... Over and over....
  • Jag måste ha någon skada, när jag skriver texter så kan jag upptäcka sådär i efterhand att jag hoppas över ord och så har jag av någon anledning börjar skriva å istället för o och tvärtom. Alltså, varför? Också fruktansvärt störande.
  • Och till sist; jag måste verkligen sluta störa mig på saker. Verkligen alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback