Theres nothing else I can say....

Jag tänkte bjuda på lite av den musik som spelas just nu. Och det är väldigt blandat, som vanligt. Jag har nog helt galet blandad musiksmak, men lika bra det. Då kan man ju ändå hitta något gemansamt med (nästan) alla :) Dom tre översta låtarna är med Soul Captain Band, ett finsk reagge band. Jag vet inte om någon av dom är covers eller så, men dom är i alla fall med på deras skiva "Tanssijan valinta" från 2004. Den tredje låten med dom har jag enbart med för textens skull, haha. Nu kanske inte alla förstår den eftersom den är på finska, men den handlar i alla fall om att göra barn. Haha :) Men resten av låtarna ser ni i alla fall vad det är...

Som det flesta vet (i alla fall dom som känner mig) är ju att Lars Winnerbäck är det som ligger närmast hjärtat. Han är ju mannen i mitt liv ;) Men i alla fall, kändes lite onödigt att lägga upp massvis med låtar av honom eftersom av någon helt galen och väldigt konstig anledning tycker inte alla om honom lika mycket som jag, jag förstår det inte! Haha. Så därför skippade jag hundra låtar av honom och tog bara med en, så... Enjoy ;P

Reagge moving


Vauvan Teko Homma


Kapten Röd - Kallakallacka


Lady Gaga - Eh Eh (Nothing else I can say)


Lars Winnrtbäck & Lisa Ekdahl - Tvivel




Sidan blev förbannat seg så var tvungen att ta bort några låtar. Så nu vet ni. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback