Skorskorskor, älskade skor.

Jag har fått någon form av sko-syndrom, jag ser skor överallt, jag dregglar efter skor. I alla färger och former, men mest efter såna med hög klack och platå! Men eftersom jag nu är en fattig arbetande människa med hyra att betala, SL-kort att köpa och mat som måste inhandlas så hamnar inte skor som prio ett! Men ack vad fina dom är att se på, och även att ta på! Och när man man går ut och har ett par såna här skor på fötterna så känner man sig ju tusen gånger snyggare(!), plus att jag blir lite längre! Det skadar ju verkligen inte, haha :)

Jag vet inte om jag skrev det med fick ett par riktigt snygga skor av mamma i fredags! Hur snygga som hellst! Men dom gick tyvärr sönder i lördags så det vara bara att åka tillbaka med dom och få dom fixade, men snart är dom tillbaka hos mig igen! Precis där dom ska vara, där dom hör hemma ;)


Rose SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM Lack Gladiator SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM Diamond SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COMMelissa SEK 999, Steve Madden - NELLY.COMTogga Gladiator SEK 1149, Steve Madden - NELLY.COM Klicka för att förstora bilden

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja höga ska det va.så snyggt,och så blir du lite längre:)

2009-05-05 @ 18:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback