Sjukdom, nästan sjukdom.

Jag har något sjukt ont i halsen, nästan så att jag dör en skvätt av det. Det är ungefär som om jag försökt svälja två golfbollar som sen fastnad halvvägs ner. Så förbannat ont det gör. Sen så vet vi ju (nästan) alla att jag aldrig får feber, men jag får feberkänslan och den har jag nu. Nådigt jobbigt, men det är ju bra att det är röd dag  imorgon för då är jag ju ledig. Sen på fredag är det dags igen innan helgen kommer! :)

Nu är Johannas familj foch hälsar på här, eller ja, minus hennes två systrar. Dom har varit utomlands i en vecka så dom ska sova här tills imorgon sen ska dom åka hemtill Piteå! Och dom är enormt bruna, medan vi är enormt bleka. Men ja, jag är ju van så att... ;) Men nu blir det snart sängen, kankse en kopp té innan och försöka kurera mig! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback