Alla Stockholmare, nu är ni varnade.

Jag är förbannat trött. Sov som en kråka inatt, vaknade tjugo över ett, tjugo över, två, tjugo över tre... ja, ni fattar. Sen så skulle jag ju upp klockan sex för att åka på en intervju! och just nu verkar det som att jag fick det! :) Men! Det betyder att jag imorgon måste vara på kontoret klockan halv sju, och kontoret ligger borta vid Hägerstensåsen. Så, reslutatet av detta är att jag nu måste börja stiga upp klockan fem, FEM, 5!! Eftersom tunnelbanan går klockan 05.40! Men vad gör man inte för jobb. Jag ska föresten köra bil också, så jag vill bara vara vänliga och varna alla Stockholmare att dom nu är ute på värgarna på egen risk och att dom bör akta sig! Men ja, nu ska jag gå och handla bröd, pappas order! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback