Kondomer i mängder...

Igår var jag ju med Emelie och hon hade en (eller egentligen flera) present till mig. Och det här var vad jag fick:



Haha, vad tror hon om mig egentligen!? ;) Och det där var tydligen bara en liten del av alla, resten hade hon hemma! Det är alla möjliga färger och former där. Gula, rosa, genomskinliga och rosa med smak. Haha. Men i alla fall, jag visade dessa för Johanna och det slutade helt enkelt såhär:



Att vi är och ska fylla 20 i år är inget hinder för oss. Vi roar oss på enkla och barnsliga vis ändå. Så nu har vi uppblåsta kondomer på väggarna, Johanna satte dom nämligen där. Så nu har vi alla fall något på väggarna. Vem har sagt att det måste vara tavlor eller liknande? Man får ju ta vad man har, och kondomer har vi ju nu i mängder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback