Koder, koder till allt.

Idag har jag varit till kontoret en sväng, dom har jag flyttat nu, typ 50 meter så inte så värst långt. Men i alla fall, det var i alla fall ett jättefint och fräscht kontor! Mycket bättre än det andra. jag var där och lämnade tillbaka det gamla nycklarna. På det nya kontoret nu behövs det inga nycklar. Utan där är det både portkod och en låskod till dörren in till själva kontoret. Som om jag inte har hundra andra koder att hålla koll på? Hur ska man minnas detta? Man skapade nycklar för en anledning, faktiskt! Snart kommer jag väl försöka slå in koder i allt jag ska göra eller börja leta efter den där hm.. kodgrejen för att slå in en kod. Vad hände med gamla hederliga nycklar? Jag lovar er, inom en snar framtid kommer nycklar vara helt bortglömda och kommer endast finnas i historieböcker (om ens där) och alla kommer tycka vi var galna som gick runt och släpade med oss något så onödigt som nycklar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback