Uppdate

Idag är det måndag och jag ska åka hem till Stockholm idag, när vet jag inte. Men gissar att det ändå blir ganska snart ändå. Jag var föresten och spelade golf igår med pappa, så idag är jag röd som en kräfta i ansiktet, armarma och bröstet. Snyggt? Nej. Men finns inte mycket man kan göra åt det, det sitter ju där det sitter. Golfen gick förövrigt helt okej, men var inte direkt ett jämt spel jag hade, men kan inte begära så mycket mer heller...

Min helg har förövrigt varit jättebra! Jag har träffat massvis med gamla kompisar och umgåts! Jag har några bilder på min kamera men slänger in dom senare när jag lagt in dom på min dator. men nu måste jag äta, om jag hinner tänkte jag åka med 14.44 tåget! Tillbaka till älskade Stockholm!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback