Jobb & Musik

Fan, att vara såhär messjuk suger. Om man ska bli sjuk så varför inte ordentligt? Så eftersom jag inte har feber så blir det jobb imorgon. Jag har allt annat utom den förbannade febern. Piss & Skit som Isa skulle ha sagt.  Men ska väl snrt gå och lägga i sängen och läsa lite... ska föresten upp om cirka 8 timmar. Suck igen! Det här jag lyssnat på idag föresten, här i min ensamhet:

Time's a wastin (Joaquin & Reese)


Johnny Cash - Folsom Prison Blues



Tänkte bjuda på en bild på Joaquin Phoenix som spelade Johnny Cash i filmen Walk the Line. Så grymt snygg och han spelade även rollen som Cash riktigt bra! :) Så här har ni;


Kommentarer
Postat av: Isa

Det är ett alldeles utmärkt tillfälle för det uttrycket. Vad glad jag blir av att se att det sprider sig. Hoppas du blir frisk på riktigt snart igen :)

2009-05-26 @ 12:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback