Utgång igen... taggad?

Så nu är vi inne i månad fem och det infirades med (som jag skrev igår) middag men så blev det även en oplanerad utgång. Först skulle vi bara ner till Djurgårn och sitta och nacka, sen kändes det för kallt ute för det så då betsämde vi för att hälsa på Justinas kompisar men ja, det blev utgång istället. Och den var helt ok! Självklart fanns det några saker som kunde varit bättre, men allt var riktigt trevligt ändå! :) Plus att på "förfesten" så hade vi riktigt roligt, men det vi gjorde är hemligt för annars skulle det inte vara nå kul ;)

Just nu är jag hemma i Kungariket Kungsan och väntar på att maten ska bli klar, ni ska bara veta vilken service det är på det när man hälsar på hemma! Plus att det inte är några köttbullar eller pulvermos, helt fantastiskt. Idag blir det nämligen grillad fläskfilé och potatis, kommer ligga fint i magen ;) Sen senare vid sju snåret där bär det av till Maria! Imorse var jag inte taggad, men nu är jag! Yey :) Sen kanske utgång på det? Jag vet inte, återstår att se! :) Men nu låter det som om maten håller på att bli klar. Ciao. 


Kommentarer
Postat av: Linda

home sweeeet home!:) fin bild!;)

2009-05-01 @ 18:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback