Jag är enormt uttråkad...

Som rubriken säger; Uttråkad. Därför har jag då plågat mig igenom en lista som nu ni kan få plåga er igenom. Helt gratis! Jag bjuder liksom. Så, varsågod:

Namn: Iida
Namnsmeknamn :  Har inget, eller ja, Lysmasken av Sofia ;)
Piercingar: Jopp, två stycken. Tunga & Läpp.
Tatueringar: Ja, 3 stycken. Handled, fot och rygg/axel.
Längd: Haha, typ 151 cm ;)
Skostorlek: 35/36 beroende på skor.
Hårfärg: Färgat brunt!
Är du kär i någon: Nej.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Näe, gillar min och J:s crib, hah ;)
Tänker du på självmord: Nej, det gör jag väl inte.
Tycker andra att du är attraktiv: Ibland, ibland inte! :)
Dricker du alkohol: Ja, det gör jag.
Använder du droger: Nej! Aldrig ens provat nåt!
Vilken parfym använder du: Har flera olika.
Vad är du rädd för: Att aldrig bli nåt seriöst. Att fastna i ett sketet jobb och vakna upp och 20 år och undra vad fasen jag gjort med mitt liv. Och att aldrig hitta "han den där", you know.
Gillar du att tvätta: Näe, men mangla! Haha! ;P


Din första:
Operation: aldrig opererats!
Första priset: Nåt inom golfen kanske? jag vet inte :)
Första sporten du började med: Handboll?
Första husdjuret: Kanin, Jussi! :)
Första semestern: Finland självklart.
Första konserten: Lars winnerbäck, mannen i mitt liv!


Just nu:
Äter du: Inget.
Dricker du:
Ska du: göra klart denna lista för jag är förbannat uttråkad.
Lyssnar du på: Musiken.
Väntar du på: Att måndagen ska vara över.
Tittar du på: Datorn och tv:n.
Har på du på dig: Pyjamas.


Din framtid:
Barn: Japp, två stycken.
Giftemål: Ja, hoppas gör man väl!
Karriär: Ja, socionom(?).


Har du någonsin:
Kysst en främling: Haha, ja.
Tappat bort glasögon/linser: Om jag hade haft så hade jag säkert gjort det.
Brutit ett ben: Nej.
Rymt hemifrån: Haha, nej!
Röntgats: Jadå, mina knän.
Gråtit när någon dött: Ja, självklart.


Tror du på:
Gud: Njae.
Mirakel: Jag hoppas väl dom finns iaf.
Aliens: Vi kan väl ändå inte vara alldeles ensamma?
Magi: Nej, men vore det inte fint om allt vore som i Harry potter? fast utan Voldermort då.
Himlen: Nej.
Tomten: Nej.
Änglar: Nja.


Senaste:
Film du hyrde: Jepers Creepers eller vad den heter!
Film du köpte: Köper inte film, men borde börja.
Låten du lyssnade på: Hello Saferide - 2006

Låten du hade på hjärnan: Goo goo dolls - Iris
Låten du laddade ner: Minns inte.
Personen du ringde: Emelie.. eller syster?
Tv program du tittade på: Bones
Personen du tänkte på: Haha, linda. Var det henne jag ringde? haha :)
Person du kysste? F.
Person som du delade säng med? F.
Person du hade sex med? -
Saken du köpte: Jadu, minns inte.

För eller emot:
Långdistansförhållanden: För!
Utnyttja någon: emot!
Självmord: emot! Men samtidigt en diskussions fråga, beroende på liksom.
Att använda droger: emot!
Köra onykter: emot!
One night stands: För! Jag är inte den som dömmer. Vill båda så varför inte.
Förhållanden: För!

Favorit:
Mat: Grillat med nåt till och beasås!
Låt: Finns så många :)
Sak att göra: Umgås med folk och sånt.
Dryck: Cola light.
Bil: Haha, jag som är så insatt. Men jag vill ha en bubbla utan tak :D


Har du nånsin:
Ljugit för någon: Ja, vem har inte?
Varit i slagsmål: Nej. Men jag undrar, hur känns det att slå någon av ren ilska?
Blivit arresterad: Nej.


Antal:
Gånger du varit kär: 2
Gånger didu blivit sårad: 2.
Hjärtan brustit på grund av dig: Inget, vad jag vet.
Personer från grundskolan du har kontakt med: Finns några speciella kvar, självklart :)
Ärr du har på kroppen: Haha, många.


Övrigt:
Vad har du gjort idag: Umgåts med Johanna, och städat mitt rum och gjort ingenting.
Var det kul: Ja! Allt utom städandet då...
När tidigt stiger du upp: 05.00 på vardagar och typ 11 på helger.
Gillar du att slåss: Ja, jämt och ständigt.
Vad ska du göra ikväll: Sovdags om 30 minuter typ..
Är du seriös: Ibland.
Var har du ont: ingenstans
Använder du hårspray: Japp
Kan du stå på händer: Haha, nej.

Favorit:
Håkan Hellström eller The Ark: Båda, beroende på humör!
Salt eller socker: Salt.
Är du glad nu: Nej, jag ska fasen upp och jobba snart!
Var du glad igår: Jadå, det var jag! :)
Musik: Massor men mest L.W.
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja.
Stockholm är: Är en grymt fin stad. Älska! :)
Kan du sjunga: Haha, nej.
Mer värt än guld: Familj & vännder!
Spaghetti eller makaroner: Makaroner.
Ett land jag helst vill besöka: Oj, det är många :)
Sparar till: Har inga pengar att spara just nu, haha :P


Kommentarer
Postat av: Susanna

Person du kysste? F.

Person som du delade säng med? F.



whats this? Who is F?

2009-05-17 @ 22:38:22
Postat av: Madde S

Du ska INTE mangla! Säkerhetsrisk! Kraaaaaam

2009-05-19 @ 19:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback