I'm breakable, But I'm not that breakable

Nu är klockan strax ett och jag ska hoppa i säng, man kan ju undra vad jag gör uppe nu egentligen. Men hey, inget jobb imorgon så varför inte? Men sängen snart i alla fall och då ska jag fortsätta läsa min grymt skumma bok, "Staden som slutade andas". Den är verkligen hur sjuk som hellst, en man fiskar måsar, fiskar som spyr dockhuvuden, albinohajar som blir "normalfärgade" när dom dör och perfekt bevarade kroppar dyker upp från 1700-talet. Låter något av detta vettigt? Nej, inte för mig heller. Men det är ju trots allt en bok och då kan man ju hitta på vad fasen man vill.

Men innan jag avslutar detta ska bjuda på en (riktigt gammal) låt som jag jämt lyssnade på förr. Så idag har jag nött den igen. Den är faktiskt riktigt bra, jag tror det är ett finskt band som gjort den men är inte helt säker, men i alla fall; här har ni den!

Emmi - Breakable



So you see that's where you were wrong
Baby I'm still going strong
Blamed and broken hearted, I was left half minded
I'm gonna make it on my own

I'm breakable, I'm breakable, I'm breakable
But I'm not that breakable
I was not the way you thought, impossible
I was not the kind to stay around
I like to stand on solid ground

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback