Galen fredagkväll...

Det är fredagkväll och klockan är kvart över nio och ni ska bara veta hur kul jag har det här hemma i min ensamhet! Jag har tv:n och kollar på 2 ½ men. Ganska så roande faktiskt, men ingenting man kanske vill göra en fredagkväll, åtminstone inte ensam. Men vad ska man göra när man bara har några få hundra lappar på kortet? Men imorgon blir det annat, i alla fall på dagen för då ska jag till Nacka och träffa Emelie, yey. Alltid lika trevligt!

Eftersom jag inte har så mycket att göra så funderar jag på att leka med mitt smink, har en sminkning jag vill prova men har inte en anning hur resultatet kommer blir.Såg sminkningen i en blogg, kommer dock inte ihåg vilken, och blev sugen att prova. Kanske är dags att göra slag i saken ikväll? Men men, får vi se iaf... Nu börjar någon film också, kanske sminkar mig under tiden. slänger upp bilder på sminket och det blir bra! Ciao.


Haha, ibland undrar jag hur jag lyckas. Gammal bild föresten... åtminstone sen Valborg ;)

Kommentarer
Postat av: M

Fin.:)

Postat av: N

Vilka fina ögon du har! :o

Snygg blogg förresten! =)

2009-05-08 @ 21:40:58
URL: http://needas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback