Första gången under mina 19 år i livet.

Nu sitter jag här i min ensamhet igen, Johanna är nämligen och jobbar. Men kan väl dra en kort resumé av gårdagen: Började med Justina kom hit och vi, dvs Jag, Johanna och Justina kollade på handboll och dom började dricka vin. Efter ett tag så slutade det med att jag också satt och drack det, doch blandat med sprite. Och ja, ni läste rätt... Jag drack VIN! Första gången under mina 19 år i livet. Haha. Men det slank i alla fall ner och vi satt här hela kvällen i mjukiskläder och körde idiotiska lekar, och ett av resultaten blev att någon av oss (tänker inte säga vem ;) fick stå på vår balkong och skrikar: Jag har haft sex med Kristian Look. Haha, riktigt kul hade vi ändå ;) Sen så åkte Justina hem och jag och Johanna satt här och ja.. skrattade? Vi kollade på massvis med klipp på youtube! Det är bra att man kan vara lättroad iaf! :)

Men nu  upptäckte jag det är Greys Anatomy på tv, dock gamla avsnitt. Men det funkar! :) Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

Bra att ni är lättroade iaf!;)

2009-05-10 @ 17:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback