Fördelar och nackdelar.

Det finns många fördelar med att bo själv. Man diskar när man vill, städar när man vill, man kan sticka och göra saker utan att behöva förklara (inte för att det var diredkt något problem hemma hos oss, men ja), sen eftersom jag bor i Stockholm så är det ju bara att hoppa på tunnelbanan och åka vart man vill och man kan också äta när man vill och hur man vill. Men! Den nackdelen jag nu har hittat är; det är sämst att vara sjuk när man bor själv! Man måste handla, laga mat och allt det där, det görs uppenbarligen inte av sig själv när man är sjuk, haha. ;) Laga mat är ju bara att glömma nu för min del, men handla var jag tvungen att göra så ner till dyra hemköp blev det. Kom hem med nyponsoppa och en pirog - middag! Väldigt bra kombo där tycker jag ;) Men jäklar var det kändes att gå ner, tungt som fasen. Till och med hon i kassan frågade någit i stil med: Hur är det egentligen? Då måste jag verkligen vara snygg nu! Men ja, nu är det middag som gäller, sen sova vidare! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback