Workie workie

Nu är jag äntligen hemma, har fått äiti och sitta ner en stund! Jobbet ringde nämligen och fråga om jag kunde jobba idag, glad och nervös blev jag och hann tänka många hemska tankar påväg till kontoret. Men dom hade varit snälla och skrivit ut(någorlunda) kartor till varje person och vilken buss man skulle ta för att ta sig dit. Hela dagen har gått bra, fast jag är lite slut i benen efter allt springande upp och ner för gatorna eftersom att jag som sagt inte hittade hundra procentigt. Så lite felspringade blev det, haha. Men det var verkligen skönt att få jobba ändå, vill ha meeeeer jobb! Har i alla fall sagt åt dom att dom kan ringa mig när som hellst, så nu hoppas vi :)

Annars blir det lugnt ikväll, Johanna slutar vid åtta så hon kommer väl hem efter det. Och vi ska väl gå och handla sen, ocj säkert glo pånågon film ikväll! Ganska skönt egentligen, för jag är ganska så trött! :P Men ska kolla lite tv nu! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback