En mindre pool och slagsmål

Nu sitter jag häroch väntar på mamma och pappa, jag vet inte riktigt när dom skulle dyka upp men det märker vi ju :) jag tror dom har lite grejer med sig, jag hoppas dom har med sig en duschdraperi i alla fall, för nu blir halva vårat badrum blött när någon har duschat. Så det blir en mindre modells pool på golvet. Fint när man inte tänker på det och bara går in. Men förhoppningsvis är det slut på det snart :)

Igår var vi ut en sväng på stan. Med "vi" menar jag; Johanna, hennes två systrar Jessica och Madde och så var jag med också. Vi åkte och tog en öl, eller i mitt fall blev det cider. Vi var på söder :) Jessica och Madde åkte hem innan mig och J så när vi ska byta tunnelbana vid t-centralen så håller vi på att hamna mitt i ett slagsmål. Alltså mitt imellan två killar som börjar slåss. Men tillslut ger sig den andra och hans tjej drar med honom ner för trappen men då kommer den andra (fege fan) och tränger sig ner för trappen och slår honom bakifrån i trappen så han håller ju på att ramla ner! Så sjukt fegt att göra det bakifrån sådär. Men då startar ju självklart slagsmålet igen fast nu i trappen då, och då, då tappar Johanna sin knapp från sin jacka. Det var en sorgens stund. Men så kommer det några vakter på rad och drar i sär dom. Så tillslut kom vi ner till vår tunnelbana och vi kunde åka hem! Så kring kvart i fyra var vi hemma :)

Men nu kommer mamma och pappa snart! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback