Take me away to places I ain't seen

Jaha, nu kände vår dammsugare att jävlas med mig så slangen har typ lossnat/gått av på nåt konstigt vis och jag får inte tillbaka den. Så nu får jag helt enkelt vänta till hantverkar Johanna kommer hem. Jag har föröskt med det mesta för att få tillbaka den på plats, men den vill inte. Varken snälla eller elaka ord hjälper. Har inte provat våld än, eftersom jag inte vet om det kommer göra skadan bättre eller värre, så jag får helt enkelt vänta...

Så medan jag har väntat har jag lyssnar på musik och ritat lite, tänker tyvärr inte visa vad jag har ritat men ni kan få höra vad jag lyssnat på. Det är nämligen hon Kate Voegele som spelats idag, hon som var med One Tree Hill men tror bestämt att hon hette Mia i serien! Men här har ni dom två låtarna jag lyssnat mest på:

Kate Voegele - You Can't Break A Broken Heart



Kate Voegele - I Won't Disagree


Rock a bye my baby
Don't be blue tonight
Oh I'm on my way
And I'm gonna make it right


‘Cause I've got the feeling
You'll be needing love
And of all the lonely hearts
You're the one I'm thinkin' of


I've been told it's gonna take an iron hand
To break the mold and stand above all of the rest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback