Jag ska lära mig, så om jag måste tvinga i mig det.

Jag ska precis äta kvällsmat och jag vet inte vad jag ska äta. Så medan jag funderar tänkte jag delge allt vad jag har välja på. Så här har ni det:

> Knäckebröd med leverpastej
> Svartvinbärs té
> Havegrynsgröt med äppelmos
> Kiwi

Det är vad vårat välfyllda kyl och skafferi innehåller. Och ja, alla ni som känner mig, det står té. Jag köpte det idag. Jag har bestämt mig för att börja tycka om det, så om jag ska tvinga i mig varenda kopp tills jag börjar gilla det. Haha. På något vis måste det ju gå! Haha :) Nej, nu måste jag bestämma mig över vad jag ska äta! Ciao.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag lärde mig för bara några år sedan. Man får ha massor med socker och mjölk :P Sen får man minska det stegvis ^^

Postat av: josefine

tjena :D har ni flyttat hit nu? :D var bor ni? kraaam!

2009-03-10 @ 14:03:56
Postat av: Linda

way to go! te är det bästa ju. Och svartvinbär borde du ju gilla, smakar som finrex! var det gott? drack du? puss!

2009-03-10 @ 17:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback