Den bästa balkongen, typ evvaah!

Jag hade nyss balkongdörren öppen för att vädra lite, och då går det det två (små)tjejer förbi utanför, dom var väl kanske 13-14 år gamla. Dom diskuterar något väldigt intresserat, högt och ljudligt vilket gör att jag känner att jag måste ställa mig och smyga på dom! Och det här är vad jag får höra och ser:

Tjej 1 - Ja, men du skulle ha sett honom. Det var SÅ pinsamt! 
Tjej 2 - Näe?! Vad gjorde han?
Tjej 1 - Ne meh, han gjorde typ såhär! (tjejen gör någon form av "juckande" rörelser och konstiga grimarser)
Tjej 2 - Nej, gjorde han verkligen det?! Allvarligt? Gud vad pinsamt!
Tjej 1 - Alltså, jag vet! Det kändes knappt nåt och han var verkligen dålig! Man måste ju tänka på hur man ser ut när man gör det liksom! Andra som jag varit med var har varit miljoner gånger bättre!
Tjej 2 - Aa, man måste ju det. Det är typ viktigast att se bra ut!! Människor som är dåliga i sängen borde inte få ha sex. I alla fall inte med såna som är bättre än dom, typ som oss.
Tjej 1 - Menar det!

Jag är väldigt tacksam över att vi har balkong och välplacerade fönster. Dom hade ju heller inte dåligt självförtroende. Men det är bra att ha bra självförtroende men man ska väl inte dränka sig själv i det heller.

Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta åt det hela. Men just då blev det skratta, jag skratta mig nästan till tårar. Och denna flicka som är kanske 13 år säger att dom andra som hon varit med har varit "miljoner gånger bättre", vad gör man när man går i sjuan idag?

Kommentarer
Postat av: Viktoria

HAHA! Du måste skicka in det där till tjuvlyssnat.se ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback