Iida goes 08:a.

Jag förstår verkligen inte vad det ärför fel på blogg.se, men dom har tydligen gått in i någon form av protest för dom vägrar nämligen uppdatera bloggen. Enormt irriterade. Men i alla fall, idag har jag jobbat! Från klockan halv åtta till tre,och imorgon skulle jag egentligen jobba 7.30 till .16.00, men så kommer hon som jobbar på kontoret och frågar om jag kan jobba lite längre. Javisst tänker jag, jag räknar då kanske två-tre timmar extra men nej, när jag får schemat så ska jag jobba till tjhugo tio! Så, min arbetstid imorgon är 07.30-21.40 och under dessa hundra timmar jag har jag sammanlagt 1,5 h rast. En halvtimme lunch och en timmes rast kring halv fem. Lycko mig. Känns lite små jobbigt sådär, men kommer bli fina pengar :) När man väl får lönespecet (stavas det så?) så har det varit värt varenda minut!:)

Men det som är skönt imorgon är jag vet i alla fall vart 80% av gatorna som jag ska till ligger, vilket är enormt skönt :) Då kan man se ut som en riktigt 08:a! Gå med bestämda steg, se butter ut,titta surt på folk och gå så fort att det ser ut som självaste döden jagar mig. Så imorgon, Iida goes 08:a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback