Ännu en produktiv dag

Idag hr varit en enormt produktiv dag, trots en vrickad fot. Jag kom till vårlägenhet kring tjugo i fyra och vi började nästan direkt med att börja skruva ihop köksbordetpoch stolarna,stolarna var väldigt lätta medan bordet tog lite mer tid, vi var väl klara kring tjugo i sju, så cirkus tre timmat höll vi på! Haha. Så då blev det att äta mar, vi delade på woken jag hade med mig hemifrån, fiiint! Sedan så fixade vi mina ben till sängen vilket gjordes på tio minuter och sen så har vi småfixat lite och så. Men det är fortfarande väldigt rörigt, kartonger och grejer. Men jag gillar stället ändå! Vi har dock inga gardiner så man ser direkt in från huset mitt emot, så vill man råka skymta några hemliga platser så är det perfekt att bo mitt emot detta hus nu, haha. Nej då, vårat badrum har ju åtminstone inga fönster! Så där får vi vara, Johanna och jag.


Vi bygger bord :D


Johanna med grymma pumps, ja, hela outfiten ;) Och vårat badrum då ;P


En del av vardagsrummet med saker! :)


Min säng! Den är stooooooor! :D

Kommentarer
Postat av: mamma

ja du har ju en säng som är 1,20 det borde räcka:)

2009-03-08 @ 23:14:47
Postat av: isa

Det ser ju asbra ut :) Jag bjuder in mig på en våldgästning någon gång framöver =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback