Nervositet kan äta på en, jag lovar!

Godmorgon! Här i huset har vi inget borrande, ljuva tystnad. Förutom telefonringande då så har det vart tyst... eller ja, hunden skällde ett tag också men annars så!  Men idag blir det i alla fall att träffa Mia och Sarah, vet inte vad vi ska göra men det blir väl mat  och lite sådär, trevligt i alla fall! :)

Sedan så skulle jag ha träffat Maria imorgon, men så blir det inte. Hon måste nämligen jobba, så vad ska jag aktivera mig imorgon med då? För imorgon måste jag verkligen göra nåt, annars kommer nervositeten äta upp mig inifrån! Jag kommer sitta i min soffa och räkna sekunder, minuter... "jaha, det är såhär en halvtimme känns. Imorgon har jag tolv halvtimmar". Sådär kan jag sitta en helkväll... Så, måste alltså aktivera mig. Men återstår at se vad som händer, nu är det i alla fall frukost! Ciao.

Kommentarer
Postat av: Isa

Hello :) Du! När var det du skulle tatuera dig? Är du i kungariket i helgen? Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback