Trögtänka killar och annat

Glömde att jag inte har sagt någonting om vår utgång i lördags, förutom att jag var väldigt irriterad under kvällen. Men vad gjorde det dagen efter när i bara skratta år allt? Kan ju säga att Johanna var mer påverkad än mig. Vilket gjorde att denna irritation uppstod. Men för att visa att det inte gjorde så mycket så kan vi kalla det kärleksirritation!

Kvällen började med att vi inte kom in på det stället vi ville. Vakterna måste ha tagit droger eller nåt, eller vad var det för speciellt med denna kväll jämför med alla andra kvällar vi har varit där? Men ja, det var bara att ta sig till ett annat ställe. Och där verkade den en vakten först tro att Johanna försökte ta sig in på mitt legg. Men så var ju inte fallet, och det fatta han när han såg att jag gav mitt legg till en annan vakt. Vad var det med vakterna denna kväll?! Men så när vi kommer in dit så kommer vi in i ett rum utan dansgolv med med väldigt bra musik, och vi tänker "fan, det här verkar ändå vara ett helt ok ställe", MEN så kommer vi in i rummet med ett dansgolv och vad spelas där? Jo, techno! Hur dansar man till det? Så där vi står vi och fular oss och har kul ändå.

Men så kommer det som gör att jag nästan hamnar i slagsmål och lyckas nästan dra med en oskyldig kille i det hela. Det gick typ till såhär; En kille kommer fram till Johanna och börjar dansa mot henne, jag ser att hon ser obekväm ut så jag frågar henne om hon vill dansa med honom, så hon skakar bara på huvudet så jag tar då tag i henne och drar henne åt sidan och börja dansa med henne. Killen kommer igen och jag flyttar på J igen, och tänker att killer borde ju fatta vinken. Men nej, igen kommer denna trögtänka kille.

Iida - Hon vill inte dansa med dig, lämna oss ifred! (säger det schysst)
Trögtänk kille - Men jag vill dansa med henne!
Iida - Men hon vill inte dansa med dig!
(Iida tar tag i sin vän J och flyttar sig bort från killen.
Men killen är som sagt trögtänk och kommer tillbaka igen!)

Sådär håller jag och den trögtänka killen på bra många gånger tills vi (läs;  jag) står och skriker honom  i ansiktet, om att han inte lämnar oss i fred och att han är trög. Vilket slutar med att en kille bredvid oss går imellan och verkar då "ta över" från min sida. Så dom verkar tjaffsa en stund men det slutar med att dom kramar varandra, haha. Och efter det så såg vi inte killen igen. Jag undrar vad han sa, killen som "hjälpte" oss. Måste ha varit något effektfullt, skulle gärna vet vad så man själv kan använda det nästa gång.

Joahnna lyckades också lura två italiernare om att hon var gravid:

Italienare - Hey, kom och dansa med oss!
Johanna - Ne, jag kan inte. Jag ska hem!
Italienare - Men varför då?
Johanna - För att jag är gravid, känn!
(J spänner ut magen som är full med öl)
Italienare - Wow! Jag känna det! (ropar till sig sin kompis) Känn! Hon är gravid!
(italienarna står och känner på Johannas mage och är helt fascinerande över bäbisen som dom känner men egentligen inte existerar)
Italienaren - Hur långt fram är du och när ska du föda?
Johanna - Jag är fjärde månaden och ska föda i augusti/september!
Italienarna - Fantastiskt!!
Jag - Johanna, snabbtänkta killar. Du är gravid i elva månader.

Så sjukt mycket hände denna kväll. Kan lägga till min vän J inte kommer ihåg allting som hände så mycket har jag varit tvungen att berätta för henne. Vi lyckades, tack vare hennes, missa ett gäng snygga killar, sätta oss på fel tunnelbana, spendera 15 minuter i Skärmabrink, hjälpa en tjej som enligt Johanna var i nöd och ha upprop på tunnelbanan. Men tillslut lyckades vi ta oss hem. Grymt skönt, men en trevlig ikväll var det, såhär i efterhand. Detta blev ett ganska så långt inlägg, men ja, jag fick ju le lite medan jag skrev det. Sen om ni ler, spelar ingen roll för mig för jag är irriterad. Adjö.

(Johanna kliver på tunnelbanan och jag hamnar lite efter bakom ett gäng killar)
Johanna - Iida?!
Iida - Johanna!
Kille 1 - Erik!
(jag tittar frågande på honom)
Erik - Jaha, men... jag trodde vi alla skulle berätta vad vi hette.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback