Trevlig fika med otrevlig personal

Nu är jag hemma från stan. Eller ja, kom hem för nästan precis en timme sen har kollat på den där dokumentären om Josef Fritzl! Sjukare människa får man leta efter! Och att hans fru inte har märkt att han har haft någon i källaren är ju helt fantastiskt eller en ren lögn. Jag tror sistnämnda. Hon har kanske vetat det innerst inne men inte vågat tro det...eller nåt. Men ja som sagt, han Fritzl är en allvarligt sjuk och störd människa.

Förövrigt så var fikan med Linda trevligt, förutom att stället vi fika på sög. Var det sämsta jag varit med om och otrevlig personal också. Men jag hade i alla fall jättekul med Linda! :) Och vet du Linda, jag tycker vi borde göra det till en tradition! Att vi ska träffas minst en gång i veckan och äta eller fika eller någonting sånt, eftersom du ändå är här i Stockholm i veckorna! Eller vad säger du? :)

Men nu ska jag tvätta bort sminket och sen lägga mig och läsa! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du kunna va jättegullig och hjälpa mig genom att bara klicka på dessa två länkarna? :) Jag lovar det är inget skit! Hade varit jättegulligt av dig…

http://click.double.net/?25669;188;10613

http://click.double.net/?25669;454;11268

2009-03-27 @ 12:17:08
Postat av: BJERNHAGEN

nice blogg du har! :)



sugen på något nytt?

tyck gärna till om min sång på bloggen! :)

sjunger i metalband och söker nog till Idol.

2009-03-27 @ 16:33:07
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback