Skörbjugg is the shit

Nu har säkert spenderat hundra timmar med telefonen vid örat. Det har ring, ring och ringt. Tyvärr det ingenting jobbrelaterat. Men var ju som sagt och lämnade ut cv:n idag, och det gick väl sådär. De flesta tacka och tog emot, "vi har tyvärr ingenting just nu men jag ska läsa igenom det, tack så mycket", men så fanns det dom som kanske borde ta en charmkurs. Men nu är jag fått lite utlämnat, får fortsätta någon annan dag.

Ska föresten göra mat nu också, köttbullar och mos. Väldigt otippat! Jag längtar till den dag då jag har pengar så jag kan köpa mat så att jag faktiskt kan fundera på vad jag ska laga, vad jag är sugen på just idag liksom. Men den dagen är just nu extremt långt borta. Men ja, jag överlever. Det här är vad jag äter exakt varje(!) dag:

Morgonen - Havregrynsgröt med äppelmos + 2 knäckemackor med leverpatej
Lunch/middag - Köttbullar med mos och ketchup
Kväll - Havregrynsgröt med äppelmos + 2 knäckemackor med leverpatej

Och så går det runt. Jag blir mätt i alla fall, det är det som räknas I guess. Fast kommer jag att dö så är det av skörbjugg. Haha. Fast någon av det här kanske innehåller lite c-vitamin. Men det återstår att ses ;) Men som sagt, nu är det mat som gäller! Ciao.

Kommentarer
Postat av: Isa

Haha, känner igen det! Pannkakor, pastasallader och soppor är också tillräckligt billigt. Jag älskar soppor för tillfället. Så du vet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback