Rörigt i röran.

Nu har vi nyss äiti lunch, köttbullar och potatismos. Väldigt avancerat måste jag erkänna. Steg upp cirka nio imorse och gjorde mig iordning för att åka och möta Johanna vid Solna centrum. Hon var tvungen att hitta ett par byxor och jag lämna ut CV:n. Jag ska åka in till stan imorgon eller på torsdag också och lämna. Vet dock inte vart, men ja, lite överallt! Förhoppningsvis ger det någonting i alla fall :) Men ska börja plocka bland min grejer nu, så det mesta är undan till helgen för då kommer J:s pappa & co med hennes grejer. Även en soffa kommer komma, underbart! Så efter det kommer vi slippa sitta på golvet när vi kollar på film! Yey :) Ska bli skönt när allting är här så vi kan börja städaordenligt och få ordning på allt! Men nu ska jag börja med rotandet bland mina saker! Ciao.

Kommentarer
Postat av: Susanna

...kommer du ihåg o handla till mig om du åker till staaan, för det är väl sthlm du menar?

Sen får vi fixa hit grejerna på nåt vis. oikodoiki!!

2009-03-10 @ 14:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback