Moder Natur hatar oss!

Nu ska jag snart göra mig klar för att åka in till stan med J. Hon ska ordna med sitt trådlösa internet och jag ska köpa smink. Yes box. Så vet inte om vi blir kvar allt för länge i stan, hade varit mycket roligare om det inte hade varit någon snö, ingen kall vind och enbart jättevarm sol! Moder natur måste hata oss.

Igår var ju som sagt
Linda här, vi åt pizza snackade skit och kollade på "ballar av stål". Det var lite småkul men förra veckans avsnitt var mycket bättre! Men det kanske bara var en svacka, nästa vecka blir kanske mycket bättre igen ;) Men nej, nu måste jag sminka mig för att göramig klar för stan! Funderr föresten på att trotsa Moder natur och ta på mig min röda jacka! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback