Min vän och vapendragare!

Idag (eller egentligen igår) så fyller ju Johanna år, hela 20 år blir hon. Yes box. Grattis min vän och vapendragare! Imorse gjorde jag, som jag tidigare skrivit om, en tårta till henne. Jag sjöng till och med för henne när jag gick in till henne med den imorse, eller ja, det blev i alla fall ett "ja må du leva ja må du leva" sen gav min sångfågelsröst vika och jag sparka upp henne ur sängen. Eller så var det nog bara så att hon redan var vaknat och jag inte ville plåga henne mer hon fyller ju trots allt år! Men det där satt vi i alla fall klockan nio på morgon och käka tårta, inte lite mäktigt det kändes när man egentligen var sugen på riktig frukost, men ja det var gott  och mysigt ändå :)

Jag har föresten jobbat idag också ju, sämsta dagen jag haft på det där jobbet. Inte på grund av hur jag fick gå eller så utan för saker som hände. Försening, stress och obefogad utskällning var ingredienserna av det som hände. Men kvällen slutade bra ändå eftersom jag hade sambesök med en jättetrevlig kvinna som gjorde det dagen mycket bättre :) Men nu ska jag lägga mig och sova, för imorgon har jag lite att göra sen på kvällen ska jag och J på bio, lite för att hon fyllt år och så. Nice :) Så nu ska jag föröska sova! Godnatt :)


Tårtan! och där under har ni min älskade Marilyn Monroe bricka, me lajk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback