Inga planer och tunna ögonbryn

Nu har jag vaknar, ätit frukost och duschat och jag har inte en anning om vad jag ska göra idag. Segt som fasen. Planen var ju att träffa Maria, men så blev det ju inte. Så här sitter jag. När jag blir så här uttråkad så försöker jag komma på saker att göra, saker som jag kanske undviker i vanliga fall. Till exempel så hatar jag att plocka mina ögonbryn, det gör ju så djävulst ont! Men eftersom jag nu är så extremt uttråkad så kommer jag börja plocka och hela tiden tänka "lite till" så kommer det sluta med två sträck, vilket inte är vackert. Jag lyckas alltid med något sånt där. För att undvika att något sånt där händer måste jag aktivera mig. Så, vad finns det att göra en onsdag som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback