I want to take care of my memories, welcome me, welcome me tonight.

En låt som jag älskar, men som jag inte kan lyssna på. Jag har inte lyssnat på den på flera månader men ändå kan jag höra den. Jag kan hela utantill. Sjukt vad en låt kan göra, vad en låt kan betyda. Vad en låt kan få tankar att bränna. Men den är, eller var i alla fall en gång, väldigt bra. Så här har ni den så ni kan få höra, jag hör den redan utan att trycka på "play" någonstans. Allt för ofta. Men så är det ju så att, kan andra så kan jag - glömma menar jag.

Takida - Handlake Village


Nature's splendor still there, the water runs with a hope of new life,
The children begins to laugh.
My mother taught me to cry, my family gave me a better side,
The soil bound us together.


The store is not open,
Trees have fallen but you,
You're still giving light.
The pride is not broken,
It still lingers on, the fight
The fight's already won.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback